Moneytree, s.r.o.

SRPEN, VÝLETY NA CELÝ TÝDEN!

TIPY NA ZAJÍMAVÉ VÝLETY

Barevné a hlavně zdravé opálení již máte určitě nahozené a pokud ne, tak si přečtěte náš předchozí článek Tipy a triky na kvalitní opálení, které jsme na našem magazínu uveřejnili na začátku prázdnin. Myslíme si, že sluníčka jsme si v červenci všichni užili více než dost a tak je čas na poznávání nových míst. Proto jsme se rozhodli, že článek na druhou polovinu prázdnin spojíme s cestováním.  Pro cestování je dobré mít přívětivé počasí, suché oblečení a především tipy na zajímavá místa. Článek vás provede rešerší zajímavých portálů a mobilních aplikací, které vám nabídnou vyhledání zajímavých míst s ohodnocením předchozích návštěvníků a to včetně zábavných her a dalších bonusů. Pojďme na to!

JAK SE SBALIT NA CESTU

U cestování člověk nejvíce anebo nejrychleji na vlastní kůži pozná, v čem tkví síla hesla „štěstí přeje připraveným“. Proto je vhodné být na takové cestování i připravený. Pokud jste zkušený cestovatel, pak budete mít připravený seznam věcí. V případě, že nejste, tak si takový seznam věcí udělejte a pravidelně ho aktualizujte. Při opakovaných cestách (např. jednou za rok na vodu) se vám takovýto seznam setsakra hodí neboť vám dává zpětnou co se na jednotlivých cestách hodilo a co naopak chybělo. V případě, že na výlet vás pojede vícero, pak je dobré si rozdělit práce mezi jednotlivé účastníky. Jeden zařídí lístky na vlak, další ubytování, třetí sbalí stan apod. V rodině je dobré si rozdělit role pravidelně. Otec zařizuje vybavení na daný výlet (sportovní vybavení, auto, stany apod.), matka jídlo a ošacení, děti (podle věku) si připravují výbavy do vlastních baťohů. Tímto stylem se dá uspořit spoustu času a nervů. Bonusem tohoto cestovatelského konceptu je fakt, že každý je právoplatným členem cestovního týmu.

Náš tip: Pokud berete na výlet i děti, co nejvíce je zapojte. Například je nechte, aby se sami sbalili, měli na starost zásobování vodou , zajistili zábavu (hry) anebo vymysleli část cestovní itineráře. Děti budou nadšené a vám nepraskne hlava ze všech věcí, na které musíte myslet.

CO VZÍT SEBOU

Co vše vzít sebou záleží samozřejmě od toho kam cestujete, ale také s kým cestujete. Základem je však dobrá nálada. Parta teenagerů bude mít sbaleno sadu nabíječek na mobil, karty a dobré pití. Mladá rodina zas bude mít sebou vlhčené ubrousky a sadu přesnídavek. Ať tak, či tak, v zásadě je vždy dobré mít sebou tento seznam věcí.

Náš tip: Sbalte si věci na výlet tak, aby v případě změny počasí (deště) jste mohli věci do deště vytáhnout rychle, jednoduše a bez zdlouhavého hledání. Tato rada se zdá zbytečná, ale vězte, že málodko ji důsledně a více denním výletu důsledně dodržuje. Zkrátka mějte jeden balíček do deště, který při změně počasí z batohu vytáhnete a v něm budete mít vše potřebné. A pokud cestujete s dětmi (to je hlavně pro táty), tak vždy sebou papírové ubrousky a nejlépe i ty vlhčené.

KAM NA VÝLET

Tipů kam na výlet je poslednou dobou hodně. My jsme za vás našli několik portálů a aplikací, které by se vám při cestování po České republice mohli hodit. Na vybraných portálech si pak každý sám najde, co a zda mu vyhovuje. Kritéria výběrů za naši redakci byla následujcí. Snadné (logické) členění kategorií, ověřeno zákazníky, zaměřené na rodiny s dětmi. Posledním kritériem bylo možnost spojení s mobilní aplikací. Bohužel všechny tyto podmínky nesplňoval ani jeden z portálů a tak vám uvádíme ty co jsme vybrali a k nim dáváme popis jejich výhod a nevýhod.

MOBILNÍ APLIKACE

Krapet jsme se podívali na zoubek i samotným mobilním aplikacím a zde můžeme doporučit následující seznam.Kritérium výběru vybraných aplikací bylo tentokrát jiné. Vybrali jsme takové mobilní aplikace, které mají hodnocení 4 hvězdiček a více.

Doufáme, že se vám naše doporučení bude hodit (nám se nejednou hodilo) a sestavený výběr portálů a aplikací vám pomůže najít nejen dobré tipy na výlet, ale zažít i skvělou zábavu.

Přejeme nám všem príma zbytek léta!

 

Spravovat souhlas s cookies

Tyto webové stránky používají soubory cookies s cílem vylepšení uživatelského prostředí, zobrazení přizpůsobeného obsahu a reklam, analýzy návštěvnosti webových stránek a zjištění zdroje návštěvnosti.